Lediga jobb som Marknadskommunikatör i Huddinge

Se lediga jobb som Marknadskommunikatör i Huddinge. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Huddinge som finns hos arbetsgivaren.

Marknadskommunikatör med inriktning på sociala medier

Flottsbro är ett friluftsområde med skidanläggning, vandringsleder och camping- och stugverksamhet. Verksamheten ägs av Huddinge Samhällsfastigheter som är ett kommunalt?fastighetsbolag som äger och förvaltar merparten av Huddinges skolor och förskolor, men också äldreboenden, idrottshallar och friluftsanläggningar.  Huddinge Samhällsfastigheter har?cirka 120 anställda. På Flottsbro är vi 10 tillsvidareanställda och under de olika högsäsongerna kan det va... Visa mer
Flottsbro är ett friluftsområde med skidanläggning, vandringsleder och camping- och stugverksamhet. Verksamheten ägs av Huddinge Samhällsfastigheter som är ett kommunalt?fastighetsbolag som äger och förvaltar merparten av Huddinges skolor och förskolor, men också äldreboenden, idrottshallar och friluftsanläggningar. 

Huddinge Samhällsfastigheter har?cirka 120 anställda. På Flottsbro är vi 10 tillsvidareanställda och under de olika högsäsongerna kan det vara så många som 50 visstidsanställda.?Vi är en stabil, långsiktig och värderingsstyrd fastighetsägare.?Hos oss?är du en representant för våra värderingar: Framåtanda, Omtanke och Ansvar.

Vi söker en engagerad och driven marknadskommunikatör för vår friluftsanläggning Flottsbro med passion för sociala medier. Hos oss får du en varierande roll där du är med och skapar innehåll, planerar kampanjer och utvecklar vår digitala närvaro.


Du kommer att arbeta nära Flottsbros affärsområdeschef och ha en central roll i verksamhetens marknadsföring och kommunikationsarbete. Inom ramen för tjänsten kommer du att arbeta med olika kommunikationskanaler exempelvis; webb, trycksaker, evenemang och sociala medier. Som digital kommunikatör på Flottsbro får du en varierad vardag med många kontaktytor, både inom och utanför organisationen.


Beskrivning av arbetsuppgifter

• Planera, producera och följa upp målgruppsanpassat och kanalspecifikt innehåll för webb och sociala medier (Instagram, LinkedIn och Facebook).• Producera enklare foto- och videomaterial.• Ansvara för uppdatering och underhåll av webbplatsen (WordPress).• Kontaktperson mot extern byrå för SEO och Adwords.• Utforma tryckt material, skyltar och annat stödmaterial för verksamheten.• Producera och skicka ut digitala nyhetsbrev.


Kvalifikationer

• Eftergymnasial utbildning inom kommunikation eller marknadsföring med inriktning på sociala medier och web.• Erfarenhet av att hantera CMS-plattform (gärna WordPress).• Dokumenterad erfarenhet av att planera, producera och analysera innehåll för sociala medier.• Goda kunskaper i Meta Business Suite, Canva och Adobe Creative Cloud.• Erfarenhet av att skapa annonser och genomföra A/B-tester i Meta.• Stilsäker i både text och form.• Grundläggande kunskap inom foto/video och redigering.• Grundläggande förståelse för GDPR, upphovsrätt och tillgänglighetsanpassning.• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.• B-körkort.


Meriterande  



• Erfarenhet av att beställa externa tjänster.

• Ett intresse för foto- och videoproduktion.

• Kunskap i tyska.


Personliga egenskaper 

För att trivas i rollen som marknadskommunikatör tror vi att du som person är kreativ, noggrann, initiativtagande. Du är prestigelös och öppen för att ständigt utvecklas och hitta nya lösningar. Vi ser gärna att du uppskattar friluftsliv och trivs ute i naturen.  


Om tjänsten 


• Anställningsform: deltid, 50%. Vi tillämpar provanställning. 

• Tillträde: enligt överenskommelse.  

• Placering: Flottsbro, med möjlighet att arbeta på distans

• Arbetstiderna är flexibla och viss helgtjänstgöring kan förekomma Visa mindre

Kommunikatör och studieadministratör

Kommunikatör och studieadministratör, 80-100% av heltid ?Länk till platsannonsen: https://drive.google.com/file/d/1jMeRd08PPxqs4o8cUAZdTUfnJ-9Jcunk/view?usp=sharing Stockholms Musikpedagogiska Institut (SMI) är en ledande högskola för utbildning av musik- och kulturskolepedagoger med ca 80 heltidsstudentekvivalenter. SMI erbjuder grundutbildning i musikpedagogik, kulturskolepedagogik och logonomi samt är en viktig fortbildare för branschavnämare genom fris... Visa mer
Kommunikatör och studieadministratör, 80-100% av heltid
?Länk till platsannonsen: https://drive.google.com/file/d/1jMeRd08PPxqs4o8cUAZdTUfnJ-9Jcunk/view?usp=sharing
Stockholms Musikpedagogiska Institut (SMI) är en ledande högskola för utbildning av musik- och kulturskolepedagoger med ca 80 heltidsstudentekvivalenter. SMI erbjuder grundutbildning i musikpedagogik, kulturskolepedagogik och logonomi samt är en viktig fortbildare för branschavnämare genom fristående kurser och uppdragsutbildningar. Vi finns sedan 2017 i verksamhetsanpassade lokaler på campus Flemingsberg intill Södertörns högskola i Huddinge kommun.
Vi söker nu en Kommunikatör och studieadministratör som vill arbeta i en varierad roll där administration och kommunikation samverkar för att stötta verksamhetens behov och utveckling.
Arbetsuppgifter
Som SMI:s Kommunikatör och studieadministratör har du en central och flexibel roll med varierat fokus mellan studieadministration och kommunikation. Du kommer att arbeta i nära dialog med verksamhetsledning, studenter och externa samarbetspartners. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar:
Marknadsföring och kommunikation
Skapa och publicera innehåll för sociala medier inklusive fotografering, filmning, redigering och textläggning.
Underhålla och uppdatera hemsidor som SMI ansvarar för.
Redaktionellt arbete för kurskatalogen, inklusive intervjuer och textproduktion.
Skriva pressreleaser, artiklar och annat kommunikationsmaterial.
Koordinera marknadsföringsinsatser och bidra till att stärka SMI:s synlighet och varumärke.

Studieadministration och ledningsstöd
Stöd till ledningen inklusive kallelser och dagordningar för olika mötesformer.
Administrativt stöd för programansvariga och utbildningsledning.
Administration av övningsundervisning inklusive fakturering.
Ansvar för hantering av ansökningar och antagning inkl. behörighetskontroll, registrering och avbrott inklusive arkivering.
Framtagning och arkivering av bevis och intyg samt rapportering av statistik för program, fristående kurser och uppdrag.
Administrativt stöd till studentkår.

Litteratur och rapportering
Registrering av aktuell litteratur per termin till högskolebibliotek.
Hantera STIM-rapporter och andra rapporteringsärenden från den löpande verksamheten.

Kvalifikationer
Vi söker dig som:
Har relevant utbildning inom administration, kommunikation, marknadsföring eller liknande områden.
Har erfarenhet av studieadministration och god förståelse för högskoleverksamhet.
Är van att arbeta med digitala kommunikationsverktyg, sociala medier och hemsideshantering.
Har god förmåga att skriva och redigera texter samt producera innehåll för olika kanaler med bild och video.
Är strukturerad, noggrann och har förmåga att arbeta med flera parallella arbetsuppgifter.

Personliga egenskaper
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som person är du:
Kommunikativ med en kreativ och lösningsorienterad inställning. Du kommunicerar väl i tal och skrift. Du kan anpassa budskapet för många olika målgrupper (studenter, personal, externa intressenter). Du är professionell i hantering av förfrågningar och i bemötande på ett öppet och serviceinriktat sätt.
Strukturerad och organiserad med god förmåga att prioritera. Du är van vid att hålla ordning på flera arbetsuppgifter parallellt och har en god planeringsförmåga.
Samarbetsinriktad och flexibel. Du inkluderar dina medarbetare i ditt arbete och dina uppdrag. Du är en problemlösare och hanterar oväntade situationer på ett effektivt sätt med hänsyn till andras behov och uppdrag.
Självgående och initiativrik med öga för detaljer. Du arbetar proaktivt och ligger steget före, både i det egna självständiga arbetet och i det som engagerar och involverar dina medarbetare.
Kreativ och visuellt intresserad. Du har ett öga för layout, text, bild och video och är idérik när det gäller att kommunicera och marknadsföra verksamhet på ett relevant, attraktivt och professionellt sätt.

Vi erbjuder
På SMI blir du en viktig del av en kreativ och stimulerande arbetsmiljö där din kompetens och dina insatser gör skillnad. Rollen erbjuder både administrativa och kommunikativa utmaningar i ett prestigelöst ledarskapsteam som brinner för musikpedagogik och utbildning.
Anställningsform: 80-100 % av heltid efter överenskommelse, tillsvidare med sex månaders provanställning.
Lönenivå: Motsvarande Statisticons lönestatistik för Arbetsgivaralliansen, befattningsskikt 5505, 6207 och 8005.
Tillträde: Enligt överenskommelse.
Placering: SMI:s lokaler på campus Flemingsberg, Huddinge kommun, Stockholms region.
Ansökan
Din ansökan görs digitalt på särskilt formulär (https://www.webbenkater.com/s/regtkhq) med bilagor inklusive CV och personligt brev samt eventuella exempel på tidigare kommunikationsproduktion, ska vara insänd senast torsdagen 3 april 2025.
Kontaktperson:
Ian Plaude, rektor SMI
Telefon: 08-611 3865, 070-496 6549
E-post: [email protected]
Facklig representant: Simon Walther (Vision), [email protected]
Vid behov vill vi kalla minst två referenser från dina tidigare arbeten/uppdrag.
SMI eftersträvar mångfald och välkomnar sökande med olika bakgrunder och erfarenheter.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov. Visa mindre

Delegationen mot segregation söker kommunikationsansvarig

Är du en samhällsengagerad och strategisk kommunikationsansvarig som vill bidra till att minska och motverka segregationen i samhället? Trivs du med ett arbete där du har en utåtriktad roll och samarbetar med andra? Då kan det vara dig vi söker! Delegationen mot segregation är en statlig myndighet med uppdraget att bidra till att minska och motverka social och ekonomisk segregation på nationell, regional och lokal nivå. Myndigheten ska främja ökad samver... Visa mer
Är du en samhällsengagerad och strategisk kommunikationsansvarig som vill bidra till att minska och motverka segregationen i samhället? Trivs du med ett arbete där du har en utåtriktad roll och samarbetar med andra?

Då kan det vara dig vi söker!

Delegationen mot segregation är en statlig myndighet med uppdraget att bidra till att minska och motverka social och ekonomisk segregation på nationell, regional och lokal nivå. Myndigheten ska främja ökad samverkan mellan myndigheter, regioner, kommuner, organisationer inom civila samhället, näringsliv, forskare och andra relevanta aktörer. Myndigheten ska även bidra till kunskaps- och erfarenhetsutbyte samt sprida forskning och annan kunskap i frågor som rör segregation. Myndigheten fördelar statsbidrag i syfte att bidra till att minska och motverka segregation.

Delegationen mot segregation är en liten tvärdisciplinär myndighet som är belägen på Södertörns högskola i Huddinge. Vi kan erbjuda ett kvalificerat och varierat arbete med stora möjligheter att påverka och bidra till myndighetens utveckling. 

Om jobbet
Du kommer att vara ansvarig för och leda den kommunikativa funktionen på myndigheten och tillsammans med en kommunikatör utföra den kommunikativa verksamheten.
I denna tjänst har du stort mandat där du ansvarar för budget, avtal och viktiga strategiska beslut gällande kommunikation.
I myndighetens kunskaps- och samarbetsinriktade organisation kommer du att ingå i olika arbetsgrupper där du får arbeta tillsammans med andra kunniga kollegor.
Som person drivs du av att få möjligheten att växla mellan att operativt och strategiskt kommunikativt arbete. Det kan exempelvis handla om utveckling och förvaltning av myndighetens digitala kanaler (webbplats, sociala medier och nyhetsbrev), att stötta övrig verksamhet med kommunikationsperspektiv, att arbeta med layout och bildbehandling, språkgranskning eller upphandling av kommunikationstjänster.
Du kommer att på olika sätt ta fram budskap och innehåll för myndighetens målgrupper – kommuner och regioner, civilsamhälle, myndigheter, näringsliv, akademin och media.  

Vi söker dig som har:


• akademisk examen inom journalistik, medie- och kommunikationsvetenskap eller annan likvärdig utbildning
• erfarenhet av operativt och strategiskt kommunikationsarbete
• erfarenhet av att samordna, leda eller ansvara för kommunikativt arbete
• erfarenhet av arbete gentemot press och media
• erfarenhet av budgetarbete
• mycket god förmåga att uttrycka dig målgruppsanpassat på svenska i tal och skrift

Det är meriterande om du har kunskap om segregation eller liknande samhällsutmaningar, kunskap om tillgänglighet, erfarenhet av inköp och upphandling, erfarenhet av arbete inom offentlig förvaltning och erfarenhet av internkommunikation.

Vem är du som person?
För att trivas på Delegationen mot segregation tycker du om att vara involverad i flera olika uppdrag där du också har en stor möjlighet att påverka hur uppdragen genomförs. För att klara detta med gott resultat, ser vi att du har en god kapacitet att planera och strukturera ditt och andras arbete men även att leda och coacha andra på ett prestigelöst sätt. Du är tydlig, strategisk och kan prioritera och delegera.

Du gillar att arbeta i team samtidigt som du har kapacitet att driva ditt arbete självständigt och resultatorienterat. Du trivs med att arbeta i en tvärdisciplinär miljö med komplexa frågeställningar i samarbete med kunniga kollegor.

Information
Anställningen är ett vikariat, dock längst till och med 2022-12-31. Sista ansökningsdag är den 9 januari.
Geografiskt läge: Södertörns högskola, Huddinge, Stockholms län.

Delegationen mot segregation är en arbetsplats som strävar efter att ge lika möjligheter till alla och att vara fri från diskriminering. Vi är angelägna om att arbetsplatsen i så hög grad som möjligt speglar samhället i stort.

Är du intresserad?
För mer information om tjänsten – kontakta direktör Anders Kessling 010-140 77 12.
För mer information om rekryteringsprocessen – Kontakta Rekryterare Linda Josefsson 0736-847707, [email protected].

Våra fackliga kontakter:
Katarina Ramanius för SACO, 010-1407714, [email protected]
Emmy Bornemark för ST, 010-140 77 06, [email protected] Visa mindre

Digital Marknadskommunikatör till Trans-Auto

Är du redo att forma och stärka vår digitala närvaro genom effektiv marknadskommunikation? Vi söker en engagerad och driven Digital Marknadskommunikatör som kommer att vara ansvarig för att utveckla och förbättra våra digitala marknadsstrategier. I rollen som Digital Marknadskommunikatör kommer du att vara spindeln i nätet när det gäller planering och aktivering av vår digitala marknadskommunikation och se till att vårt varumärke når ut till rätt målgruppe... Visa mer
Är du redo att forma och stärka vår digitala närvaro genom effektiv marknadskommunikation? Vi söker en engagerad och driven Digital Marknadskommunikatör som kommer att vara ansvarig för att utveckla och förbättra våra digitala marknadsstrategier. I rollen som Digital Marknadskommunikatör kommer du att vara spindeln i nätet när det gäller planering och aktivering av vår digitala marknadskommunikation och se till att vårt varumärke når ut till rätt målgrupper.

Arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga ansvarområden är:
- Utveckla en övergripande digital marknadskommunikationsstrategi som täcker flera kanaler, inklusive e-postmarknadsföring, sociala medier, SEO och webb
- Utforma kreativt innehåll som attraherar och engagerar målgrupper.
- Driva och optimera kampanjer som ökar kännedom, engagemang och resultat.
- Samarbeta med externa samarbetspartners och byråer, samt se till att digitala kanaler är optimerade för bästa konvertering och användarupplevelse.
- Hantera marknadsbudgeten baserat på data och nyckeltal för att säkerställa effektiv användning av resurser.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har/är:
- Relevant eftergymnasial utbildning inom marknadsföring, kommunikation eller liknande
- Minst 3 års erfarenhet av att arbeta med digital marknadsföring eller kommunikation.
- Erfarenhet av att skapa och genomföra effektiva digitala marknadskommunikationsstrategier
- Erfarenhet av att hantera CRM och CMS verktyg, Google Analytics, SEO-verktyg och sociala medieplattformar
- Stark analytisk förmåga för att utvärdera och optimera marknadsföringskampanjer.
- Utmärkta kunskaper i engelska  både i tal och skrift.
- Kunskaper i svenska är meriterande

Personlighet
För att lyckas i rollen ser vi att du är:
- Självständig och ansvarsfull med en förmåga att hantera både strategiska och operativa utmaningar.
- Kreativ och innovativ, med en passion för att skapa engagerande innehåll.
- Analytisk och datadriven, med förmåga att använda insikter för att optimera marknadskommunikationsstrategier

Om Trans-Auto
Trans-Auto AB säljer och renoverar drivlinekomponenter inom mobil och marin industri på den nordiska, och baltiska marknaden. Vi representerar världsledande varumärken och med hjälp av bred teknisk expertis och en hög servicegrad kan vi erbjuda våra kunder ett komplett stöd under applikationens hela livslängd. Vårt huvudkontor ligger i Södertälje söder om Stockholm där vår anläggning även innefattar lager och verkstad. Vi har även ett försäljningskontor i Finland. Läs mer på www.transauto.se

Ansökan
Vi samarbetar med Addilon i denna rekrytering. Din ansökan (CV och personligt brev) skickar du in snarast via länken nedan. Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Frågor om tjänsten besvaras vardagar 9.00-10.00, 010 207 43 20.

Om Addilon
Rekrytering och uthyrning av rätt chefer och specialister inom främst teknik, försäljning, inköp och logistik i Stockholm, Göteborg, Mälardalen, Helsingfors, Köpenhamn, Oslo och Chicago.

Följ oss gärna:
LinkedIn | Facebook | Instagram

Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med försäljare av ytterligare jobbannonser, kandidater etc. Visa mindre

Delegationen mot segregation söker kommunikatör

Är du en samhällsengagerad kommunikatör som vill bidra till att minska och motverka segregationen i samhället? Trivs du med ett arbete där du har ett tätt samarbete med andra? Då kan det vara dig vi söker! Delegationen mot segregation är en statlig myndighet med uppdraget att bidra till att minska och motverka social och ekonomisk segregation på nationell, regional och lokal nivå. Myndigheten ska främja ökad samverkan mellan myndigheter, regioner, kommun... Visa mer
Är du en samhällsengagerad kommunikatör som vill bidra till att minska och motverka segregationen i samhället?

Trivs du med ett arbete där du har ett tätt samarbete med andra? Då kan det vara dig vi söker!

Delegationen mot segregation är en statlig myndighet med uppdraget att bidra till att minska och motverka social och ekonomisk segregation på nationell, regional och lokal nivå. Myndigheten ska främja ökad samverkan mellan myndigheter, regioner, kommuner, organisationer inom civila samhället, näringsliv, forskare och andra relevanta aktörer. Myndigheten ska även bidra till kunskaps- och erfarenhetsutbyte samt sprida forskning och annan kunskap i frågor som rör segregation. Myndigheten fördelar statsbidrag i syfte att bidra till att minska och motverka segregation.

Delegationen mot segregation är en liten tvärdisciplinär myndighet som är belägen på Södertörns högskola i Huddinge. Vi kan erbjuda ett kvalificerat och varierat arbete med stora möjligheter att påverka och bidra till myndighetens utveckling. 

Om jobbet
Du kommer att ingå i myndighetens kommunikationsfunktion och tillsammans med en kommunikationsansvarig arbeta med att förvalta, utveckla och driva myndighetens externa och interna kommunikation.

Hos oss kommer du få möjligheten att arbeta i en bred roll, och vi ser att du arbetar aktivt med utveckling av myndighetens digitala kanaler, exempelvis webbplats, sociala medier och nyhetsbrev. Du arbetar även löpande med uppdatering av dessa kanaler, inklusive exempelvis textproduktion och publicering.

Dina arbetsuppgifter kan också handla om att stötta övrig verksamhet med kommunikationsperspektiv, att arbeta med layout och bildbehandling, språkgranskning eller upphandling av kommunikationstjänster. I tjänsten ingår också att arbeta med att ta fram budskap och innehåll för myndighetens målgrupper – kommuner och regioner, civilsamhälle, myndigheter, näringsliv, akademin och media.

I vår kunskaps- och samarbetsinriktade organisation kommer du att ingå i olika arbetsgrupper tillsammans med andra kunniga kollegor och samarbete med andra typer av tjänster är av yttersta vikt.  

Vi söker dig som har:


• akademisk examen inom journalistik, medie- och kommunikationsvetenskap eller annan likvärdig utbildning
• erfarenhet av arbete som kommunikatör eller motsvarande
• erfarenhet av arbete med webb och sociala medier
• mycket god förmåga att uttrycka dig målgruppsanpassat på svenska i tal och skrift.

Det är meriterande om du har kunskap om segregation eller liknande samhällsutmaningar, kunskap om tillgänglighet, kunskap/erfarenhet av layout, grafisk profil, erfarenhet av olika typer av medieformat, erfarenhet av inköp och upphandling, erfarenhet av arbete inom offentlig förvaltning och erfarenhet av internkommunikation.

Vem är du som person?
För att trivas hos oss tycker du om att vara involverad i flera olika uppdrag där du också har stor möjlighet att påverka hur uppdragen genomförs. För att klara detta med gott resultat, ser vi att du har en god kapacitet att planera och strukturera ditt arbete men även att du är lyhörd, kreativ, flexibel och effektiv.

Du gillar att arbeta i team samtidigt som du har kapacitet att driva ditt arbete självständigt och resultatorienterat. Du trivs med att arbeta i en tvärdisciplinär miljö med komplexa frågeställningar i samarbete med kunniga kollegor.

Information
Anställningen är ett vikariat, dock längst till och med 2022-12-31. Sista ansökningsdag är den 9 januari. 

Geografiskt läge: Södertörns högskola, Huddinge, Stockholms län.

Delegationen mot segregation är en arbetsplats som strävar efter att ge lika möjligheter till alla och att vara fri från diskriminering. Vi är angelägna om att arbetsplatsen i så hög grad som möjligt speglar samhället i stort.

 

Är du intresserad?
För mer information om tjänsten – kontakta direktör Anders Kessling 010-140 77 12.
För mer information om rekryteringsprocessen – Kontakta rekryterare Linda Josefsson 0736-847707, [email protected].

Våra fackliga kontakter:
Katarina Ramanius för SACO, 010-1407714, [email protected]
Emmy Bornemark för ST, 010-140 77 06, [email protected] Visa mindre

Formsäker Web designer med kunskaper inom e-com

Ansök    Nov 19    Randstad AB    Marknadskommunikatör
Arbetsbeskrivning Har du en bakgrund inom grafisk design och tycker digital handel är spännande? Har du lätt för att kommunicera med hjälp av bilder, filmer och text? Vill du bli en del av ett framgångsrikt och växande bolag inom Assa Abloy-koncernen, där du får möjlighet att utveckla och utvecklas tillsammans med härliga kollegor? Då ser vi fram emot att höra av dig! Ansvarsområden Du kommer att arbeta med vår välbesökta e-handel. Rollen innebär att du d... Visa mer
Arbetsbeskrivning
Har du en bakgrund inom grafisk design och tycker digital handel är spännande? Har du lätt för att kommunicera med hjälp av bilder, filmer och text? Vill du bli en del av ett framgångsrikt och växande bolag inom Assa Abloy-koncernen, där du får möjlighet att utveckla och utvecklas tillsammans med härliga kollegor? Då ser vi fram emot att höra av dig!

Ansvarsområden
Du kommer att arbeta med vår välbesökta e-handel. Rollen innebär att du dagligen arbetar med innehåll/content, som kampanjer och nyheter och även med att utveckla webbplatsen långsiktigt för att erbjuda våra kunder branschens bästa upplevelse. I rollen har du ett övergripande ansvar för användarupplevelsen i Copiax samtliga digitala kanaler. Du är motorn i den fortsatta utvecklingen av moderna lösningar, ett attraktivt innehåll och ett digitalt företag i framkant. Du rapporterar till Marknadschefen är placerad på kontoret i Kungens Kurva.

I dina arbetsuppgifter ingår bland annat att;
Bidra till organisationen med ett e-handelskunnande
Planera och producera innehåll (text, bild, animering)
Förbättra och utveckla upplevelsen, informationen och interaktionen i Copiax olika kanaler
Arbeta med trafikdrivande insatser som nyhetsbrev, sökord m.m. tillsammans med övriga team
Utvärdera och analysera olika insatser 
Förbättra kundresan i alla digitala kanaler
Arbeta med verksamhetsstödjande projekt med andra
Testa och godkänna utvecklingssteg i digitala projekt
Ha ett nära samarbete med den övriga organisationen som sälj, IT och produktägare 


Kvalifikationer
För att vara aktuell för rollen har du relevant eftergymnasial utbildning inom t ex kommunikation, grafisk formgivning eller gränssnitt och minst tre års erfarenhet från roller inom digital marknadskommunikation. Du har erfarenhet av att självständigt arbeta med digitala grafiska produktioner och formgivning för sajter/e-handel och ta fram passande texter. Vi ser gärna att du har viss erfarenhet av sökord (SEO) och digital annonsering även om detta inte är största fokus i rollen. 

Eftersom web design är störst fokus är det meriterande att kunna viss html-kodning och stilmallar (Css). Vi förutsätter att du har en teknisk förståelse och har koll på verktyg som Google Analytics. Du behöver även ha mycket god förståelse för innehållsproduktion och vara van att hantera texter, bilder och filmer. Har du erfarenhet av B2B och kan agera fotograf är det meriterande. 

För att lyckas i den här rollen är du en samarbetsorienterad, engagerad och strukturerad person, trygg i dig själv och van att ta ansvar. Rollen har många kontaktytor och det är viktigt att du har förmågan att kommunicera och skapa goda relationer både internt och externt. Du behöver ha goda kunskaper i svenska och vara en bra kommunikatör. 

Ansökan
Sista ansökningsdag: 22 november 2020
För information: Vänligen kontakta Lotta Carlsson, rekryteringsspecialist på Randstad, på telefon 073-075 23 25. 

Om företaget
Copiax är Sveriges största grossist inom lås- och säkerhetssystem. Med fokus på effektiva logistik-, lager- och leveranslösningar förenklar Copiax arbetet för professionella säkerhetsinstallatörer och bidrar till ett tryggare samhälle. På copiax.se erbjuder vi ett brett, kvalitativt och aktuellt utbud på över 40 000 produkter från mer än 100 varumärken. Copiax grundades 1952 och ingår sedan 2008 i Assa Abloy-koncernen. Visa mindre

Formsäker Web designer med kunskaper inom e-com

Ansök    Dec 4    Randstad AB    Marknadskommunikatör
Arbetsbeskrivning Har du en bakgrund inom grafisk design och tycker digital handel är spännande? Har du lätt för att kommunicera med hjälp av bilder, filmer och text? Vill du bli en del av ett framgångsrikt och växande bolag inom Assa Abloy-koncernen, där du får möjlighet att utveckla och utvecklas tillsammans med härliga kollegor? Då ser vi fram emot att höra av dig! Ansvarsområden Du kommer att arbeta med vår välbesökta e-handel. Rollen innebär att du d... Visa mer
Arbetsbeskrivning
Har du en bakgrund inom grafisk design och tycker digital handel är spännande? Har du lätt för att kommunicera med hjälp av bilder, filmer och text? Vill du bli en del av ett framgångsrikt och växande bolag inom Assa Abloy-koncernen, där du får möjlighet att utveckla och utvecklas tillsammans med härliga kollegor? Då ser vi fram emot att höra av dig!

Ansvarsområden
Du kommer att arbeta med vår välbesökta e-handel. Rollen innebär att du dagligen arbetar med innehåll/content, som kampanjer och nyheter och även med att utveckla webbplatsen långsiktigt för att erbjuda våra kunder branschens bästa upplevelse. I rollen har du ett övergripande ansvar för användarupplevelsen i Copiax samtliga digitala kanaler. Du är motorn i den fortsatta utvecklingen av moderna lösningar, ett attraktivt innehåll och ett digitalt företag i framkant. Du rapporterar till Marknadschefen är placerad på kontoret i Kungens Kurva.

I dina arbetsuppgifter ingår bland annat att;
Bidra till organisationen med ett e-handelskunnande
Planera och producera innehåll (text, bild, animering)
Förbättra och utveckla upplevelsen, informationen och interaktionen i Copiax olika kanaler
Arbeta med trafikdrivande insatser som nyhetsbrev, sökord m.m. tillsammans med övriga team
Utvärdera och analysera olika insatser 
Förbättra kundresan i alla digitala kanaler
Arbeta med verksamhetsstödjande projekt med andra
Testa och godkänna utvecklingssteg i digitala projekt
Ha ett nära samarbete med den övriga organisationen som sälj, IT och produktägare 


Kvalifikationer
För att vara aktuell för rollen har du relevant eftergymnasial utbildning inom t ex kommunikation, grafisk formgivning eller gränssnitt och minst tre års erfarenhet från roller inom digital marknadskommunikation. Du har erfarenhet av att självständigt arbeta med digitala grafiska produktioner och formgivning för sajter/e-handel och ta fram passande texter. Vi ser gärna att du har viss erfarenhet av sökord (SEO) och digital annonsering även om detta inte är största fokus i rollen. 

Eftersom web design är störst fokus är det meriterande att kunna viss html-kodning och stilmallar (Css). Vi förutsätter att du har en teknisk förståelse och har koll på verktyg som Google Analytics. Du behöver även ha mycket god förståelse för innehållsproduktion och vara van att hantera texter, bilder och filmer. Har du erfarenhet av B2B och kan agera fotograf är det meriterande. 

För att lyckas i den här rollen är du en samarbetsorienterad, engagerad och strukturerad person, trygg i dig själv och van att ta ansvar. Rollen har många kontaktytor och det är viktigt att du har förmågan att kommunicera och skapa goda relationer både internt och externt. Du behöver ha goda kunskaper i svenska och vara en bra kommunikatör. 

Ansökan
Sista ansökningsdag: 12 december 2020
För information: Vänligen kontakta Lotta Carlsson, rekryteringsspecialist på Randstad, på telefon 073-075 23 25. 

Om företaget
Copiax är Sveriges största grossist inom lås- och säkerhetssystem. Med fokus på effektiva logistik-, lager- och leveranslösningar förenklar Copiax arbetet för professionella säkerhetsinstallatörer och bidrar till ett tryggare samhälle. På copiax.se erbjuder vi ett brett, kvalitativt och aktuellt utbud på över 40 000 produkter från mer än 100 varumärken. Copiax grundades 1952 och ingår sedan 2008 i Assa Abloy-koncernen. Visa mindre

Formsäker Web designer med kunskaper inom e-com

Ansök    Nov 24    Randstad AB    Marknadskommunikatör
Arbetsbeskrivning Har du en bakgrund inom grafisk design och tycker digital handel är spännande? Har du lätt för att kommunicera med hjälp av bilder, filmer och text? Vill du bli en del av ett framgångsrikt och växande bolag inom Assa Abloy-koncernen, där du får möjlighet att utveckla och utvecklas tillsammans med härliga kollegor? Då ser vi fram emot att höra av dig! Ansvarsområden Du kommer att arbeta med vår välbesökta e-handel. Rollen innebär att du d... Visa mer
Arbetsbeskrivning
Har du en bakgrund inom grafisk design och tycker digital handel är spännande? Har du lätt för att kommunicera med hjälp av bilder, filmer och text? Vill du bli en del av ett framgångsrikt och växande bolag inom Assa Abloy-koncernen, där du får möjlighet att utveckla och utvecklas tillsammans med härliga kollegor? Då ser vi fram emot att höra av dig!

Ansvarsområden
Du kommer att arbeta med vår välbesökta e-handel. Rollen innebär att du dagligen arbetar med innehåll/content, som kampanjer och nyheter och även med att utveckla webbplatsen långsiktigt för att erbjuda våra kunder branschens bästa upplevelse. I rollen har du ett övergripande ansvar för användarupplevelsen i Copiax samtliga digitala kanaler. Du är motorn i den fortsatta utvecklingen av moderna lösningar, ett attraktivt innehåll och ett digitalt företag i framkant. Du rapporterar till Marknadschefen är placerad på kontoret i Kungens Kurva.

I dina arbetsuppgifter ingår bland annat att;
Bidra till organisationen med ett e-handelskunnande
Planera och producera innehåll (text, bild, animering)
Förbättra och utveckla upplevelsen, informationen och interaktionen i Copiax olika kanaler
Arbeta med trafikdrivande insatser som nyhetsbrev, sökord m.m. tillsammans med övriga team
Utvärdera och analysera olika insatser 
Förbättra kundresan i alla digitala kanaler
Arbeta med verksamhetsstödjande projekt med andra
Testa och godkänna utvecklingssteg i digitala projekt
Ha ett nära samarbete med den övriga organisationen som sälj, IT och produktägare 


Kvalifikationer
För att vara aktuell för rollen har du relevant eftergymnasial utbildning inom t ex kommunikation, grafisk formgivning eller gränssnitt och minst tre års erfarenhet från roller inom digital marknadskommunikation. Du har erfarenhet av att självständigt arbeta med digitala grafiska produktioner och formgivning för sajter/e-handel och ta fram passande texter. Vi ser gärna att du har viss erfarenhet av sökord (SEO) och digital annonsering även om detta inte är största fokus i rollen. 

Eftersom web design är störst fokus är det meriterande att kunna viss html-kodning och stilmallar (Css). Vi förutsätter att du har en teknisk förståelse och har koll på verktyg som Google Analytics. Du behöver även ha mycket god förståelse för innehållsproduktion och vara van att hantera texter, bilder och filmer. Har du erfarenhet av B2B och kan agera fotograf är det meriterande. 

För att lyckas i den här rollen är du en samarbetsorienterad, engagerad och strukturerad person, trygg i dig själv och van att ta ansvar. Rollen har många kontaktytor och det är viktigt att du har förmågan att kommunicera och skapa goda relationer både internt och externt. Du behöver ha goda kunskaper i svenska och vara en bra kommunikatör. 

Ansökan
Sista ansökningsdag: 30 november 2020
För information: Vänligen kontakta Lotta Carlsson, rekryteringsspecialist på Randstad, på telefon 073-075 23 25. 

Om företaget
Copiax är Sveriges största grossist inom lås- och säkerhetssystem. Med fokus på effektiva logistik-, lager- och leveranslösningar förenklar Copiax arbetet för professionella säkerhetsinstallatörer och bidrar till ett tryggare samhälle. På copiax.se erbjuder vi ett brett, kvalitativt och aktuellt utbud på över 40 000 produkter från mer än 100 varumärken. Copiax grundades 1952 och ingår sedan 2008 i Assa Abloy-koncernen. Visa mindre

Formsäker Web designer med kunskaper inom e-com

Ansök    Okt 29    Randstad AB    Marknadskommunikatör
Arbetsbeskrivning Har du en bakgrund inom grafisk design och tycker digital handel är spännande? Har du lätt för att kommunicera med hjälp av bilder, filmer och text? Vill du bli en del av ett framgångsrikt och växande bolag inom Assa Abloy-koncernen, där du får möjlighet att utveckla och utvecklas tillsammans med härliga kollegor? Då ser vi fram emot att höra av dig! Ansvarsområden Du kommer att arbeta med vår välbesökta e-handel. Rollen innebär att du d... Visa mer
Arbetsbeskrivning
Har du en bakgrund inom grafisk design och tycker digital handel är spännande? Har du lätt för att kommunicera med hjälp av bilder, filmer och text? Vill du bli en del av ett framgångsrikt och växande bolag inom Assa Abloy-koncernen, där du får möjlighet att utveckla och utvecklas tillsammans med härliga kollegor? Då ser vi fram emot att höra av dig!

Ansvarsområden
Du kommer att arbeta med vår välbesökta e-handel. Rollen innebär att du dagligen arbetar med innehåll/content, som kampanjer och nyheter och även med att utveckla webbplatsen långsiktigt för att erbjuda våra kunder branschens bästa upplevelse. I rollen har du ett övergripande ansvar för användarupplevelsen i Copiax samtliga digitala kanaler. Du är motorn i den fortsatta utvecklingen av moderna lösningar, ett attraktivt innehåll och ett digitalt företag i framkant. Du rapporterar till Marknadschefen är placerad på kontoret i Kungens Kurva.

I dina arbetsuppgifter ingår bland annat att;
Bidra till organisationen med ett e-handelskunnande
Planera och producera innehåll (text, bild, animering)
Förbättra och utveckla upplevelsen, informationen och interaktionen i Copiax olika kanaler
Arbeta med trafikdrivande insatser som nyhetsbrev, sökord m.m. tillsammans med övriga team
Utvärdera och analysera olika insatser 
Förbättra kundresan i alla digitala kanaler
Arbeta med verksamhetsstödjande projekt med andra
Testa och godkänna utvecklingssteg i digitala projekt
Ha ett nära samarbete med den övriga organisationen som sälj, IT och produktägare 


Kvalifikationer
För att vara aktuell för rollen har du relevant eftergymnasial utbildning inom t ex kommunikation, grafisk formgivning eller gränssnitt och minst tre års erfarenhet från roller inom digital marknadskommunikation. Du har erfarenhet av att självständigt arbeta med digitala grafiska produktioner och formgivning för sajter/e-handel och ta fram passande texter. Vi ser gärna att du har viss erfarenhet av sökord (SEO) och digital annonsering även om detta inte är största fokus i rollen. 

Eftersom web design är störst fokus är det meriterande att kunna viss html-kodning och stilmallar (Css). Vi förutsätter att du har en teknisk förståelse och har koll på verktyg som Google Analytics. Du behöver även ha mycket god förståelse för innehållsproduktion och vara van att hantera texter, bilder och filmer. Har du erfarenhet av B2B och kan agera fotograf är det meriterande. 

För att lyckas i den här rollen är du en samarbetsorienterad, engagerad och strukturerad person, trygg i dig själv och van att ta ansvar. Rollen har många kontaktytor och det är viktigt att du har förmågan att kommunicera och skapa goda relationer både internt och externt. Du behöver ha goda kunskaper i svenska och vara en bra kommunikatör. 

Ansökan
Sista ansökningsdag: 15 november 2020
För information: Vänligen kontakta Lotta Carlsson, rekryteringsspecialist på Randstad, på telefon 073-075 23 25. 

Om företaget
Copiax är Sveriges största grossist inom lås- och säkerhetssystem. Med fokus på effektiva logistik-, lager- och leveranslösningar förenklar Copiax arbetet för professionella säkerhetsinstallatörer och bidrar till ett tryggare samhälle. På copiax.se erbjuder vi ett brett, kvalitativt och aktuellt utbud på över 40 000 produkter från mer än 100 varumärken. Copiax grundades 1952 och ingår sedan 2008 i Assa Abloy-koncernen. Visa mindre